2012年8月24日 星期五

《71食完TEA,就食住家飯》

71HIGHTEA,曬完,就趕去街巿買餸,食住家飯。

講真我好多根本不太會煮,初時阿LING都只是站在一旁陪下我傾下,但見我雞手鴨腳時,都會出手相助一下尤其是炒大鍋菜和蜆,因為我未炒過一大鍋菜,都不知個鍋鏟可以怎樣炒才行,蜆就完全沒有炒過。亦經過71,我先知原來要快兜蒜茸先不會燶

我們女士們熱到爆,男士們在出面賞蝦,NAN佬仲詳細解釋給阿明知,據我所知,阿明都第一次見NAN佬說話滔滔不絕。NAN佬仲為了引蝦出動,更投放蝦糧,等蝦毛都出來,讓阿明可以好好拍攝。

當日我煮了牛肉炒雞比菇,這已是我比較善長和不易失手的一道菜。

仲有豉椒炒蜆,第一次炒,味道OK,只是比較多沙,始終用得太少時間養它們

最後,是蒜茸炒通菜,我不會炒的,我自己覺得有點SALTY,但大家都好似沒有出聲COMPLAIN,仲好好幫我咬了全部的飯餸,感激不盡。

來張小圍照,我自己覺得餸少了一點,下次要煮多一點會更好。

我們更齊齊迫在我家的小SOFA影相合照留念,雖然我家偏遠,又狹小,我的廚藝更未達標,但阿明和阿LING都樂意來寒舍一聚,實在是開心呀!

我們飯後,更有甜品提供,是NAN佬特製的提子味JELLY。我們好環保的,是用海天堂龜苓膏的外賣盒呀!一PAIRSHARE一杯,溫馨一點嘛!

最後,仲有薄皮西瓜一個,超好味呀!又甜,又多汁,是LING LING揀架!果然是一個好稱職的家庭煮婦。

希望他們快快收拾心情後,我們可以再來食多一餐,因為我好想試下薑蔥炒蟹呀!

沒有留言:

張貼留言