2012年8月28日 星期二

《NAN佬生日》

本來我想在NAN佬生日當日,在家煮個西廚食自家製CANDLE DINNER,但給NAN佬溫和的一句──要洗碗喎!真的一言驚醒夢中人,可惜我一早已申請了半天假,人家本來是用來PREPARECANDLE DINNER剛好當日個頭痛到爆,我都沒有消假,在家SLEEP一覺,等NAN佬收工。本來我又想去屯門巿中心食,NAN佬又一句,好多人喎!OKNAN佬真的從不說不,只會說一些REASON我知,所以我們只去了良景間金水食。

我們仲要有個SEE VIEW位坐,NAN佬一坐下,就眼金金一值望住個缸,真的正宗金魚佬。

而我最會投訴,就算生日都會COMPLAINNAN佬都話我的壞習慣是愛挑剔當我話:「老公,我不開心,因為你現在眼中無我!」他就立即轉個壽頭過來望我,兼傻笑,真的好白痴,哈哈!

食到一半我先醒起想影下食物相,不過都食得7788,講真金水沒有話超好食,但勝在多款選擇,價錢叫合理價。

最好笑的是NAN佬食烏冬,好似整了容一樣,立即變成V面,快過打BOTOX呀!

我們到走,都在門口影下個魚缸,等NAN佬有得回味下,我自己覺得好腥囉!

講真跟NAN佬一齊好似都有7年了,我們每年都沒有為對方的生日買任何一個CAKE,今年叫做婚後第一個生日,總要有個新習慣吧!

CAKE我一早買了,NAN佬毫不知情,我仲叫他先沖涼,我就在他沖涼時,先拿CAKE出來,仲要有時間自拍啊!


NAN佬沖完涼出來,見到個CAKE笑到見牙不見眼,先叫他許願,再自拍一番。

雖然我們沒有很豪華的DINNER,沒有明貴的禮物,但我們有想要一齊追尋幸福的心,所以簡單的一頓飯,細細的一個蛋糕,我們都可以笑得甜美,活得快樂。

沒有留言:

張貼留言