2012年8月16日 星期四

《打風食咩好?》

講真打風我就不會去買餸煮飯,因為最怕行到一半橫風橫雨,最慘是一日未到個街巿,都不知街巿CLOSE OR NOT,仲有一買餸,就會好重,至少要拎多2-3斤,不知會不會日子有功,我會否練到有老鼠仔所以我都會去買壽司食,慳水又慳力,今次去了爭鮮買呀!

買了一堆,才HKD99,質素雖不算頂好,但這個價錢計,算是優質了。我和NAN佬都覺得好過在超巿買和元綠食,睇下我,明明累到爆,都忍不住叫NAN佬幫我影返張相,明乎其實的豆豉眼。

上次見到阿明影了張相高級精緻餐盒我看,我就知我一定要買一次試下個味,HKD43。它有魚子和帶子,賣相相當搶眼,所以我都挑它陪我合照。它的魚子味道不錯,不會腥,還有一點鮮味。不過,帶子就遜色了一點,可能太薄,味不濃。

一盒三文魚壽司,HKD30,我初初識NAN佬時,他只吃生的三文魚ONLY,當然經過我的TRAIN UP,他現在很多都會試著食,仲食上癮呀!加上我試過爭鮮大部份的壽司,三文魚叫做最有水準,我建議大家最好買他們一早PACK好的三文魚餐盒,因為個QUALITY會比散執的更厚,更鮮味。

最後,是我最鍾意買的玻璃蝦卷餐盒,HKD26,我覺得爭鮮中必買餐盒。

因為玻璃蝦下面是加州卷呀!我可以食上面的蝦,只剩下個加州卷給NAN佬食,我內心就不會內疚呢!哈哈!


平時我都會烚條菜食的,只是昨夜很LAZY,沒有烚呀!

沒有留言:

張貼留言