2012年8月20日 星期一

《等老公起身做咩好?》

講真差不多每逢假期,NAN佬例必SLEEP到大陽曬到個PAT為止,而我真的不能連續睡至下午茶,我會肚餓呀!我唯有自己先起身,下廚煮公仔麵囉!今次買了兩磅雞翼,前一晚用了生抽,糖和辣椒醃雞翼。跟住就用慢 火煎,一邊煎,一邊切椰菜,和洗。洗到一半,就煲滾水煮公仔麵,仲洗米煮飯。到整好個公仔麵,就用公仔麵水烚菜加腸仔,這個時候雞翼剛剛熟,我就把薑蓉放 上雞翼開猛個火,快炒,炒好就放好在公仔麵上面。之後懶到個煎PAN都不清洗,再加少少油,放蒜去爆,爆到香,就把烚了兩下,又隨意隔了一點水的椰菜放入煎PAN兜兜。我仲有之前用來醃的生抽,我就加少少水和生粉,當成一個汁,倒去個棷菜再炒。炒好,個飯又熟,就剛好可以做到我是日+星期一的LUNCH,此時NAN佬嗅到味,就即刻彈落床擦牙洗面,食LUNCH了。

沒有留言:

張貼留言