2012年8月29日 星期三

《CHOCOLA-BB X WILL OR MAKE UP CLASS》





星期日NAN佬晨7般早地去了打羽毛球,我就死蛇懶鱔SLEEP到中午,先出去CHOCOLA-BB X WILL OR MAKE UP CLASS。當日我比較早到,可以周圍影相,和揀個自己鍾意坐的位。





我想講有日子我再搬屋,我一定會再整果張化妝枱,要好似上面這張一樣,要有強勁白燈,我張化妝枱的位置光線不足,我自己都去了鴨寮街買了盞LED燈返去用,跟住先至容易化妝。





話明是CHOCOLA-BB有關,所以張張化妝枱上的鏡都貼有CHOCOLA-BB DRINK BIT的貼紙。





除此之外,仲有支新出的CHOCOLA BB SPARKLING,可以給我飲呀!個味道超好呀!是白提子味來的,本人覺得要是雪凍再飲,個味應該會仲正呀!





雖然CHOCOLA-BB有份攪的WORKSHOP,但沒有很詳細介紹CHOCOLA-BBHISTORY,飲法或好處,就直接去了學化妝了,由WILL OR親自講解。





亦邀請了在場的BLOGGER做示範MODEL,我好肯定我有睇過她的BLOG,但一時間記不起個名字來,這也是我很少在EVENT中跟BLOGGERS們傾談的原因。





WILL OR簡單講點化妝,而我就只記得他話今年個TREND是流行紫色,而紫色撘個啡金,就不會眼腫。其實我都沒有跟個TREND去揀眼影的色,一般我都是用襯自己的色罷了FASHION可言





WILL OR一邊講解,一邊化,基本上好似只是用了15分鐘,就化好了半邊面。





一化完,效果都好明顯,左邊面SHARP醒了,眼睛又放大了。





我本身都沒有化眼妝去,所以我都隨意化個眼妝,幸運地我有個強勁黑眼圈做打底,明明沒有輪廓,都自己打了陰影似的,所以就算我亂化都不易眼睛浮腫的。





最後,我仲帶了CHOCOLA BBPRODUCTS回家,我超期待CHOCOLA BB SPARKINGLAUNCH,實在好味道。不過,我問過相關人士,話要2013年年中先有得在HK賣,唯有多等一會





歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




1 則留言:

  1. 你好,學完化妝請問HARD SELL嗎?
    wss0605@yahoo.com.hk
    [版主回覆09/28/2012 22:29:31]我呢次冇HARD SELL呀
    我又唔係WILL OR正式的學生

    回覆刪除