2012年8月10日 星期五

《今次試埋個晚飯》

之前去囍運飲茶(詳文,請按我),今次兩公婆去食個小菜晚飯,我只能說它將會是我兩公婆的御用飯堂,味道OK,價錢OK,又就腳,行過去都不用5分鐘,仲要不用等位,更不會催你離開。先來兩張MENU,讓大家有個價錢的REFERENCE

前菜,花生一碟,不太脆,但都幾好味!承惠HKD10

半邊大漠風沙雞半隻,我覺得是升級版的炸子雞,講真幾好食,成碟KO了,仲要不用錢的,2-4位送半隻,5位以上送1隻,當然要堂食先有啦!

蝦醬鮮魷通菜,HKD60。味道正常,我最欣賞他們的烹調方式。平時出面食會見到油淋淋,食完仲會好似搽了LIP GLOSS。但我見到他們好明顯是少油,有點像在家食的一樣。

臺灣青仔一條約1斤,HKD68。我就是衝著這個而來,我是個魚精,最愛食魚。我覺得好抵食呀!雖然魚味不是很濃,但魚肉好滑,我差不多一個人食了一條,有夠誇張,條魚都長過隻筷子架!

食完仲要送糖水給你,紅豆沙來的。它是水狀一點,不像出面食的杰撻撻,所以我很喜歡,感覺個糖水是新鮮煲的,不會像出面煲完又煲的糖渣。

最後,結帳才HKD184.8,因為NAN佬叫了個白飯,HKD10,茶位HK10一個,仲有加一,但不論我怎樣計都是抵食的。因為在茶餐廳食兩個小菜套餐,都要HKD120左右,仲要細細碟,我現在大大碟,仲要有三碟和食到海上鮮喎!大爽了!我的新飯堂呀!

沒有留言:

張貼留言