2012年8月17日 星期五

《點卸搽左上手腳既防曬?》





搽在面的防曬,我會用卸妝PRODUCT洗走個防曬,但手腳的防曬呢?如果都用卸妝PRODUCT去卸,成本都好高下喎!



有時只要SHOWER GEL+用力少少捽都可以洗走防曬,但點都會有機會遇到一些比較難洗走的防曬,如SUNKILLER(詳文,請按我)



有次我沖完涼,見個BODY乾乾地,個人又腫腫地,就拎支在彩豐行買的JIMMBENNY推背淋巴按摩油出來,幫自己按下。




一按,就見到油變了白白色,好似乳化了一樣,原來是我BODY上的防曬仲未洗得乾淨呀!我好記得我當日是用了SUNKILLER黃色那支



之後我快過支火箭去過SHOWER GEL過,過完再按油,就沒有再變白白色。好明顯是支按摩油做了卸妝油的角色,由這天開始我就用了這支按摩油去卸BODY的防曬。



之前我仲會擔心用到過期都用不完的按摩油,會造成浪費,現在可以一物兩用都幾好,而且支油會用得快好多。查實支油好似一百左右,成1000ML,我都用了好久,都不知彩豐行仲有沒有這個油,但沒有都不怕它,都一定搵到REPLACEMENT


沒有留言:

張貼留言