2012年11月11日 星期日

《法式X裂甲》

星期5一食完大閘蟹(詳文,請按我),回到家我就油甲油了,我用上下面的甲油。
先用上在卓悅買的BANDIVITAMIN BOOSTER,打好個底,不怕指甲變黃,而且可以加強保護脆弱指甲,預防折斷,更可以為指甲提供足夠營養,令指甲回復光澤。
之後用上SASA牌的心心甲油,講真我只是貪平而買的,反正甲油都是一些用幾年都用不完的東東,但我又是好色之徒,所以濫交一點在所難免,唯有買有平得來,又多色揀,仲要有少少QUALITY嘛!
打橫一掃,遠看好OK的,但查實我油到有缺口,愈加愈粗囉!
唯有拎新買的REVLON黑色爆裂甲油(詳文,請按我),爆爆它,等它掩飾我的失敗。
認真爆得幾好,難怪SIS推給我,叫我快點去買。
記得用爆裂甲油之前,一定要等個底色完全乾透先好上,否則會連個底色一齊爆,爆出來就會變成原色甲了。爆好之後,就用上了BANDITOP COAT,我好鍾意用它,因為不單只可以保護甲油,仲要好鬼亮麗,只要油多兩層,就會似GEL甲的。
油了N層後,會比較難乾,這個時候我就會在每隻指甲滴上1BANDIDROP SPEED QUICK OIL,聲稱話可以加速甲油快乾,保護甲色,仲會保濕。講真我沒有認真去計時,反正不經意買了,就次次用吧!
歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言