2012年11月28日 星期三

《值得一推的開架精華》





最近收到個MASK HOUSE的試用,叫做金蝸牛全效活肌精華。





一盒有三小支,支支都成支針筒一樣。





仲要做到支支獨立包裝,連NAN佬都忍不住話,個PACKAGING好貴。





每支都印有生產日期外,仲有SUGGEST我們晚上使用,我當然跟住做啦!





MADE IN KOREA,有沒有令大家信心大增呢?





雖然見它個包裝話有金箔,但我望到「豆雞」,都見不到金在何方





個咀細細,好容易控制份量。





仲要在個針身有SCALE,可以MAKE SURE自己所取的份量正確。





每次的份量就只有這一丁點,習慣大PATPAT搽上面的我來說,覺得好少,而且比想像中難推,似CREAM多個是精華。





所以我會點幾點上面,再噴幾下TONER,然後再推開,兼按面。如事者用了兩星期,SKIN明顯有改善,尤其是收毛孔和撫平細紋方面。查實我用到第3天,就急不及待在WHATSAPP通知朋友們可考慮入手MASK HOUSE金蝸牛全效活肌精華,會愈用愈滑滑和彈彈,而且價錢應該都親民的。





歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




沒有留言:

張貼留言