2012年11月7日 星期三

《唔覺意又跌錢》





我真的不能出街,一出街,又FING錢了。我好記得有一個朋友和同事話過,我一出街就會花錢,超危險。我一直否認這件事,但我今日只是出去幫公司做點事,不經意行過SASA(其實特意選條有SASA的路),就順腳行入去巡視業務,並拓展業務。



 



SIS話過REVLON爆裂甲油好得,我又見過同摸過塗了它的指甲,真心覺得好得,之前自己話過,出完TRIP,一定要買它,我已經遲了一星期了,承惠HKD35,大大支,覺得好抵呀!



同一個SIS話我知SASATOP COAT仲好用過我用開的BANDITOP COAT,因為夠快乾,又不會弄花自己畫的花紋,雖然細支少少,但見它只是HKD48,都不貴,又買。



又是同一個SIS,見她出文用了啡色,覺得好美,可能她對手本身好白,其實我覺得她本身是白人,所以特別襯,我又覺得隻色好適合秋冬,仲要因為買TOP COATHKD10就可以有一支,我真的沒有不要它的理由囉!



 



我仲要有VIP DISCOUNT,折了,只是HKD88.3,認真抵買,好HAPPY呀!



歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




沒有留言:

張貼留言