2012年11月4日 星期日

《終於食到大閘蟹喇!》






比起上年會由9月個個星期食,今年真的太遲先開始食大閘蟹,沒法子,皆因自己做了小手術,總要戒口一陣子。上星期5打算外出食大閘蟹,結果是有的要擺酒,有的又沒有大閘蟹提供,最後打道回府,去了稻香食DINNER



一坐下,杯碟都未洗,我就先ORDER兩隻大閘蟹,HKD38/隻。





雖然只是HKD38/隻,但都幾多膏,好YUMMY,加上NAN佬不太好,我就負責食膏,他食蟹,哈哈!





柚子蜜汁骨,HKD68,味道好好,甜甜酸酸,食下去一點都不油膩,仲覺得好開胃,要是份量多一點就更好!





梅菜肉碎蒸芥蘭,HKD48,要是愛食飯的人,這個清得來,又惹味,梅菜肉碎配白飯,分分鐘可以一個人食兩碗飯的。NAN佬都想叫多碗飯食,只是遭我阻止罷了!食太多,對身體不好,會肥呀!本身我又不喜歡食芥蘭的,因為怕其臭青味,但今次完全沒有,我仲食到不停口,可能會肥的人是我囉!





雪棗燉燕窩,HKD28/位,味道好清,我覺得可以甜一點會更好。另外,值得一提的是見好好大PAT燕窩,食的時候真的好開心,我就是敷衍的人,哈哈!





結帳HKD302.5,我倆食到飽飽,味道又OK,又不用等位,又不怕會有人擺酒,又不用自己勞動,只需要帶個人去就OK,實屬經濟實惠之選,我實會再去ENCORE的。




1 則留言:

  1. 芥蘭對某D時間的男士身體真係唔好
    [版主回覆11/05/2012 13:50:29]有咩唔好????
    我從來都唔會煮黎食

    回覆刪除