2012年11月10日 星期六

《大閘蟹@富臨》

我星期5又去食大閘蟹了,本來打算東海的,但NAN佬發現荔枝角長沙灣廣場的富臨有PROMOTION,仲要有我想食的大閘蟹和蛇羹,所以轉會去富臨。
秋之選蟹宴,HKD198/位,所有的食物都是位上的,勁似食西餐。
當日坐無虛席,99都是食這個餐,亦有部份人散叫。
首先是主角,一人兩隻太湖大閘蟹,都幾大隻,估計有5両。
雖然我忘了影蟹膏相,但我清清楚楚記得蟹膏不及我在稻香食的多,亦比較硬,可是在富臨的食的蟹味比稻香更鮮甜味美。
當食到7788,就送上大史五蛇羹,味道不錯,只是我覺得不太足料,因為我本時一食蛇羹,只要食到第3SPOON,個人就會發滾,但今次零反應,可能落得太少蛇了。
之後又上了枝竹扣羊腩,可能羊腩有點肥,所以有丁點的羶味,但我尚可接受,一整碗KO了。
法式焗元貝,這個最失色,根本是咖喱焗菌、蟹柳、元貝碎粒,但食不出鮮味,而咖喱味。
鮑汁灼時蔬,一人有兩小棵,但我和NAN佬覺得兩份加起來,才是一整棵生菜,若然可以多一棵會更好。
臘味糯米飯,雖然油淋淋,食到我個咀好似搽了LIP GLOSS一樣,但好好味。就算我飽到頂上心口,都食了一半。
杞子桂花糕,味道好清,只有少少甜味,而食的時候會嚐到杞子、桂花味,不像出面有些店做得只有一個「甜」字。
合時鮮果,西瓜淡而泛味,菠蘿酸酸甜甜,我和NAN佬爭食添呀!
食到飽飽,賣單先HKD469,抵到爆!
歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言