2013年5月20日 星期一

《究竟係ASANA定BRTC有問題?》



最近我好有肥胖的煩惱,因為一個冬天,讓我重了15LBS,有夠誇張...厚道的朋友都會話看不出來,不覺我有肥胖問題但人是要面對現實的,我連以前有鬆的牛仔褲,都要用盡狗牛二虎之力先穿得下剛好收到ASANA G5腩丸,爽爆!


講真我年年都去ASANA血拼,有試過在她們店做淋巴,FACIAL,買助助瘦身茶,金舞茸,羊胎素系列等,上面的PRODUCTS,沒有試了9成,都有7成。當中以消腩丸就食得最長久,就第一代食到現在G5消腩丸。我當初之所以會食,是因為我每逢M期前一星期總時去不到便便,週期性便祕。就是這樣,我就開始買我第一盒消腩丸。當初我沒有長期服用,只是M期前肚谷谷食,絕對有幫助排便。




新一代的消腩丸一盒HKD22990粒,全線萬寧分店有售。跟指示話每日兩次,每次3粒,餐前服用。即如果跟足指示食,一盒只能食15日,感覺好似價錢比以前上調了不少




打開入面有兩小包,每包都有密實拉鏈口,設計都好USER-FRIENDLY下。




一次過啪3粒,還好它不單止會瘦身,仲主張健康,所以G5消腩丸採用十多種珍材研製而成,包括納豆激酶、黃金舞茸、紅景天、蘆薈、鼠李皮、杜松籽、布枯葉等,除了能有助溶解脂肪外,還有效暢通血氣,為消脂減腩同時強健心臟




再次服用消腩丸,覺得效果比以前更明顯,我食後約一小時會有便意,排出來的便便會比平時的多和軟身,仲慘是比平時臭勁多可能我毒素太多吧!BEFORE AND AFTER,我覺得好難影,而且我覺得叫痾前+痾後,更為貼切。




我食了2星期,體重輕了3LBS,應該是我便便太多了吧但我仲有太多空間要減了




在初初食消腫丸時,朋友有問我有沒有出暗瘡,好坦白講我無,而且以前食OLD VERSION都無。直至開始用BRTCTHE FIRST AMPOULE
ESSENCE
嫩肌護膚精華,就見到暗瘡+暗粒浮面。




初時以為是食了消腩丸的緣固,所以我定食,繼續用BRTC




我見人人都讚,我當然即找來壓縮面膜,準備敷MASK啦!




我仲要貪心到要濕到淋的MASK,濕到要吸不完精華為止,先收手。




其實我一邊敷,都沒有什麼反應,敷完覺得好補濕,感覺良好的。我敷完,仲用個MASK黎抺手,腳和肚腩,結果是抺過的地方第二日都有紅點,我初時以為是自己食流鏈之過。




ANYWAY,我沒有想過我和BRTC8字不合,因為我一直在用她們家的BB CREAM,用得很好,所以當時一直未有懷疑過,只會一直用。同時間,也覺得HKD380150ML,仲要是韓國造,心想應該滿好的。在用期間,粒粒是有出,只是細細點,簡單用個BB CREAM都可以遮到。




直至去做FACIAL時,個美容師叫我試下停BRTC試一試,我即停,暗粒都停了,也沒有再出,現在我又再次食消腩丸,沒有出粒粒,所以我只能說這個精華要轉手了而我對它的COMMENT是個保濕度和光澤度感滿意,亦比我用開的生命水和神仙水效果好,但是講毛孔收細情況和緊緻度,遠追不到我用開的效果好。


 歡迎留言或email我capri_yu@yahoo.com.hk






1 則留言:

  1. 我有大量asana 的produst,因家人係asana到做可以令到低價的金羊胎.消腩丸等等既porduct!

    有興趣可以whatsapp 9683 6509 我! (有正貨單據 同時係 ASANA 的member! )

    放心啦!經以做過好多同類型交易! 如售賣假貨,假1賠百!
    [版主回覆05/24/2013 09:50:13]thank you for your offer. I have a lot of stocking. thanks.

    回覆刪除