2013年5月14日 星期二

《鮮青瓜豬肉水餃》

之前都有話過這個韓牌餃子好食,而我今次就試鮮青瓜豬肉水餃。我只可以話你知,如愛好青瓜人事會LIKE,因為個青瓜味特濃。我和NAN佬第一次食時,覺得個味可接受,但是始終第一次食青瓜味餃子,個味蕾是有點懷疑的。而我們一包分了3次食,食到第三次就已經接受到,都覺得好食。



還好我是用NAN佬最愛的蕃茄湯底,都和青瓜味合得來。




我們食開在阿信屋買的這個烏冬,都叫做有質素,價錢都合理。不過,它會快變軟身的,所以時間要掌握得好一點,不要只顧上網和看電視,否則會變麵糊。




我也是個眼闊肚更大的人,所以會去屋企附近的超巿買NAN佬愛食的芝麻8爪魚和三文魚刺身。這兩個前菜一般在我煲緊個湯底時,食完的,哈哈!




當我LAZY時,又不想外出用膳時,最常用的配撘。


歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk



1 則留言:

  1. 好彩食左早餐先睇你個blog...
    [版主回覆05/16/2013 10:57:08]又唔係煮得好好睇
    都係例牌
    應該唔餓
    仲有呢排我少廚, 都冇咩相可以分享

    回覆刪除