2011年5月17日 星期二

《人用我又用的SKINCEUTICALS HYDRATING B5 GEL》

見個個都講到B5 GEL好似好勁,加上EX老闆個仔個老婆又話,她御用的皮膚科醫生都是建議她用SKINCEUTICALSSKIN CARE,所以她一口氣轉了全部的SKIN CARE。當中她HIGHLY RECOMMEND我一定要試用B5,老實講老早就有打算要買來一用,因為太多人吹噓,聽人吹得多,個人就上心下心,忐忑不安,不敗不舒服。



所以,見到有SAMPLE SIZEB5賣,自不然會買支回家,親身感受一下。對我來說,它質地是精華來的,易推,快吸。最特別是它的鎖水力好驚人,拍得住SLEEPING MASK,但是它沒有SLEEPING MASK的黏膩。而且它大大改善了我個鼻甩皮的情況。用後數天,SKINSMOOTH了和有光澤。



唯獨售價有點昂貴,會令我有點卻步,但只要努力找找水貨店,價錢亦相對低一大截,那就會考慮回購。如果未用過的你,一定要找個借口試一下,它是不會令你後悔的SKIN CARE



而我最愛做完光學儀器時,去用它,因為每次做完光學儀器,SKIN的底層會變得乾巴巴的,用它,不但快速滲透,而且鎖住水份不流失才是重點。




產品名稱:SKINCEUTICALS HYDRATING B5
GEL
水合維他命B5啫喱水



價錢:HKD670/30ML
& HKD1250/55ML(
有好多水貨店會平宜一點)



適合各種皮膚



主要成份:透明質酸 ( Hyaluronic Acid )、維他命B5 、不含油份。



功效:能滲透表皮層,吸取 1000 倍水份分子入皮膚底層,鎖住皮膚底層水份,有卓越吸水及補水功能。修護皮膚組織,補充皮膚養份,能有效改善乾燥敏感皮膚,令皮膚柔軟,平滑有彈性。



提示Hydrating B5 Gel時可輕柔按摩,效果更理想。必須配合水分面霜一起使用,以加強補濕鎖水功效,配合維他命C產品一起使用能增強維他命C效用。



 


1 則留言:

  1. 我都有用過b5, 不過唔係哩個brand, 第一次買行價貨, 效果都唔錯, 但真係好貴 (又係5-6百幾30ml) 但係第二次買水貨(應該係掛, 平一半),  好似冇行貨效果咁好咁~~
    [版主回覆05/19/2011 22:09:00]唔奇架~因為水貨唔係FOR HK用MA~ 好多時好多SKIN CARE都會微調個配方~ 令個PRODUCT岩當地多D~ SO FAR我用呢個SAMPLE都幾好效果~ 有時唔係唔想買行貨~要試左好用先俾多D錢~ 如果唔係唔好用又貴左會好肉赤架~

    回覆刪除