2014年1月9日 星期四

《大有口福有自家制雞煲食》

我自問都叫做幾有食神,次次阿的即慶叫我去她家食飯的日子,剛好都抽到時間去,今次她想叫我試下它個自家制雞煲。

阿的在廚房努力過後,就出了一大堆美食,不過我都食食下先記得影。

除了雞煲外,仲有炒殼食,時間掌握得好好,隻隻都好嫩滑,仲要無沙。

當時仲要是食大閘蟹的旺季,所以在街巿買了後,回家蒸,HKD1003隻,隻隻都幾好膏量,買得好FRESH

仲有蒸魚食的,只是食了一半先醒記,所以不影骨頭相了,但見阿的用蒸爐蒸都幾好,變相廚房多了個爐頭,可更善用時間。

到主角雞煲出場,因要老人家和小朋友,所以沒有加辣的原素,但已相當惹味,而且件件雞好嫩滑,食到我和NAN佬狂讚,我仲衰到SEND相去被邀,卻沒法前來的朋友看,他們看了相,都覺得好食。

個雞煲食得7788,我們仲可以加多少少水,放入西生菜和肥牛,正過出去打邊爐。

由於太好食,我們食到剩下骨頭我吉碟ONLY

當時11月來的,我記得WINKY11月生日的,所以也買了個小CAKE上去,一齊簡單慶祝下。

當然最開心的還是政政仔,因為他話要給爸爸驚喜,大唱生日歌,最冧時刻我捕捉不到,但在現場的我是有深深感受到的,也不是字窮的我能形容到的,相信已身為人父母的你,一定想像得到。

食過CAKE後,政政仔仍是主角,我們個個人都要陪他玩,包括飛行棋,波子棋,仲有成日輸給他的孖寶賽車。

出街食有出街食好,但在家食,溫馨感會特濃的。

歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言