2013年9月23日 星期一

《吹水@BENE PIZZA + PASTA》

人大了,時間少了,所以安排GATHERING時,已甚少攪戶外活動了,大家都怕熱,怕出斑,所以現在多數去食飯,今次去了BENE PIZZA + PASTA

先到的人,就去攞定位,環境都幾好,安靜舒適。

意大利雜菜湯,HKD48,遠遠都索到個香味,令我把口蠢蠢欲動。平時的雜菜湯都是紅色,今次是綠色,個湯入面好多料,仲有幾條餅乾條踏撘配。飲落個味不夠嗅到個味濃,如果諗住用餅乾條點湯食的話,個湯又不夠杰身,餅乾條沾不上湯,但清清地飲都OK

烤燒意大利肉丸配蕃茄及蒙莎里拉芝士,HKD48,一客得3粒,太少了吧!我自己挑了一粒最少蕃茄醬和最多芝士的來食,覺得個味道幾夾,如果可以做到個肉丸更彈牙,我會更LIKE

沙律一個,條煙肉好脆,如果再多一條我更LIKE,鬼叫我是食肉獸。

自製意大利天使麵配鮮蝦香蒜辣蕃茄醬汁,HKD108,個麵的質地好得意,可能我LIKE淋,所以覺得怪怪的,但是個蕃茄醬酸得來有點辣味,幾醒神可口。最難得的是多蝦,隻隻都爽口彈牙。

鮮蜆香蒜白酒番茄汁扁意粉,個白酒味不太突出,但蜆肉粒粒飽滿,帶點鮮甜味。

意大利火腿,貢哥蘇拉芝士及芝麻菜,HKD128,如果LIKE HAM的你,必試,芝士味又夠濃,仲要做到拉絲效果,會令HIGH HIGH的。

不過,我就不太LIKE上面的草,我估是「芝麻菜」,我覺得太苦了,但如果夾住HAM食都尚可接受,但我PREFER TAKE OUT個芝麻菜先食。

朋友ORDER了荔枝汁加香茅生薑及雪碧,話幾好飲。

我自己就要要個野莓汁配檸檬葉及接骨木花,酸酸地,又FRESHFIT我口味,它仲要有少少果肉,多重口感,將個飲品增加了層次,正!

最後,來到甜品,愛好朱古力的朋友就食榛子朱古力棒,HKD58,我估它外層是dark chocolate,內層是chocolate 榛子mosses,紅色是個野莓醬。而我自己就覺得它超似繽紛樂的味,即是好味,哈哈!

我就要一個野莓慕絲蛋糕配紅莓汁,HK48,單單賣相已令我心花怒放,味道不太甜,帶少少野莓的酸味,令肚滿腸肥的我又再開胃AGAIN。不過,因為它太多汁,個CAKE會變得濕了一點,但我仍然LIKE它,呵呵!

就這樣我們就抱住個脹肚皮離開,並期待下次飲局。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

                                                                                                      

沒有留言:

張貼留言