2013年9月3日 星期二

《要望上去YOUNG,就先要LIFTYOUNG對眼先@LISSE》

再次來到LISSE,感覺還是舒適又RELAX,飲上一杯菊蜜,寧舍SWEET

房間依舊,舒適又寬敞,今次這間仲要有沖涼房INCLUDED,爽!

我今次主力做對眼ONLY,個名叫做LIFTYOUNG年輕輪廓提升系統──光頻雙效袪皺療程(眼部)此療程重點針對都市人的常見問題,眼下瞼皮膚,皮下組織,肌肉及眶膈鬆弛,改善眼部眉線、眼簾、眼角及眼袋下垂。

治療師會先幫我卸個妝,洗個面後,就會幫我搽個GEL。可能以為做眼只是少少的範圍,但是原來做的AREA都幾廣,看看相,都搽了3份之1塊面,搽GEL的地方都做做機的。

部機是非入侵性、無創傷,同步冷凍系統保護皮膚,而且採用elōs技術,安全地將激光及射頻結合同時輸出,提升療程效果,亦無需復原期,療程後可即時化妝,回復正常生活。

我上去時,是雙目無神,眼尾向下,眼皮都有少少鬆,仲要有大細眼。治療師問我覺得自己對眼邊隻鬆一點,就先做哪隻,做完看看可否好過靚少少的一隻。

我先做了心心哪邊的眼,有見到嗎?隻眼大過另一邊,而且不止是眼尾高了,眼眼眉都提升了,COOL

REVIEW完,再做另一隻眼,做完眼皮輕巧緊緻UP UP UP,仲有連帶敷過GEL的地方都白淨了。

然後再搽個精華素打底,最後敷上個保濕MASK,敷MASK時,仲有肩頸按摩的,超RELAX地睡了。

放上一張BEFORE/做了一隻/AFTER相給自己REVIEW一下,我記得我出嫁前都有做這部機,仲要全面,眼和頸做,幾時都話待嫁的女人特別易賺!哈哈!10

LISSE給我的讀者優惠,可以BROWSE下面的LINKFILLINFORMATION,就可以以優惠價HKD398體驗「LIFTYOUNG年輕輪廓提升系統」(價值HKD3200),療程包括「年輕輪廓提升」專業分析+LIFTYOUNG射頻輪廓緊緻療程」。
相關WEB SITEhttp://www.lisse.com.hk
歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk


1 則留言: