2013年8月1日 星期四

《中秋節微電影之「包包」》

星期一去了稻香集團舉辦的「包包」微電影的分享會。





當排排坐時,就見到有個好精緻的包包放在張CHAIR上,感覺挺實用和DURABLE的。





本來想拍幾張相做簡介,但是我CATCH不到TIMING,主角往往在我鏡頭下流走,多可憐





不過,大家都可以去預告片  (睇片,請按我),但其實都好似正式出街了,有FULL VERSION,只是我沒有LINK SHARE給大家辦事能力太低了...ANYWAY,發佈會更邀請了火火及泥鯭現身說法,分享拍攝時的心路歷程。





睇完微電影,我都有共鳴,有笑位,如果當時大會有即場開月餅我食住睇,會更MATCH個主題。睇完仲有盒雙黃白蓮蓉月餅一盒拎走,我仲未開來食,但已給我母親大人。





以我的理解,只要買一盒稻香出的月餅,就可以擁有一個在微電影裡出現過的「包包」,真心覺得幾適合去街巿買餸用。





歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk


1 則留言:

  1. yeah...so warm!!!!
    [版主回覆08/14/2013 23:23:31]有幾WARM?

    回覆刪除