2013年8月23日 星期五

《如果可以有軟雪糕VERSION會更好》

ICE-CREAM食就多,用上面真的未試過,最近收到一個韓牌叫做SUWONCLEANSING ICE-CREAM,中文名叫雪糕潔面乳。講真聽到個IDEA是雪糕,覺好FRESH的,也很期待。




蓋頂附有小匙,講真一定要有小匙,否則好難拎到個ICE-CREAM出來用。




有保鮮紙設計,確保我收到的試用品是FRESH的。




PRODUCT印有清楚的EXPIRY DATE




一盒95G,售價HKD128




它仲有FDA認證,可安心使用。而我收到的是GRAPE味,個GRAPE好濃,但有點假雖然官方話不含防腐及酒精,但個味令我覺得有香料




試上手,都叫做卸得幾好,是EYELINERMASCARA卸淨少少。




我都有試上面,但我懶影相,我覺得卸完塊面有少少繃緊,最好即去敷個MASK或搽SKIN CARE
IMMEDIATELY
。仲有個雪糕好鬼硬,一定要放雪糕於掌心,搓到它變MILK SHAKE先好在臉部按摩,只要打圈形式地按,然就過水,,就卸好妝了。




我自己覺得SUWONCLEANSING ICE-CREAM用法有點煩,如果它是軟雪糕,牙膏裝地B出來,我APPRECIATE一點




歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk








沒有留言:

張貼留言