2013年8月13日 星期二

《如果打得成風,我會再整呢個黎食》

好久好久沒有出自家廚食文,我必需承認整個7月往外食多,所以…ANYWAY,因為收到朋友的手信目魚(我叫它做飄飄),所以又來個簡易廚食,沒有什麼技巧,用的只有心機會時間,下個是我所用的材料,我是零買餸,全部都在家找到的。





我平時見到粟米靚和平時,就會入貨,我會搣成粒粒,入保鮮袋,再放入冰格存放,個粟米心就一早做了滾湯料。





隨意在惠康買,個味都OK,不過好快會散,所以水滾後,用慢火滾蟹棒好了。





我會先滾了粟米粒,OK就放在吉碟備用。再浸蟹棒,同樣OK後就小心放好備用。然後會放烏冬,我會在滾烏冬途中加少少SALT。這個烏冬我和NAN佬都幾常買,有點質素,而且夠抵食。





焙煎芝麻醬,我超LIKE,同時知它都幾高卡,但間中用少少去調味,都令味蕾精神奕奕的。





之前我都只是用放輕輕放好少少,就上枱。





不過,昨晚多了一包朋友的手信。





然後ON TOP放一大堆,望著它飄呀!飄呀!飄~成件事立即靚了,立體了,豐富了,有時煮出來好食的東東,不一定要有技巧,只要用心去做,簡單的白烚,也可以令我和NAN佬食得津津有味!希望大家鍾意我的小分享。





歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk



 


1 則留言:

  1. 阿信屋入手禾,我都有,買了一樽135gUCC碳燒咖啡,好平呀...只是$51,給我買埋最後一樽。
    [版主回覆08/14/2013 23:22:27]我之前買落的了~我果隻烏冬唔係成日有貨架, 佢有另一隻, 平的, 但不好食

    回覆刪除