2013年8月27日 星期二

《順其自然既NAN佬生日@2013》

NAN佬生日,我都請假一天,EVENT都請假去,沒理由自己另一伴生日不請假吧!我們SLEEP個自然醒,然後去了KFC食早餐,賣相認真不吸引,但鬼叫我想食鬆餅,NO CHOICE…




本來我都煩緊全日有什麼節目安排之際,友人約我們出尖沙咀LUNCH,就是我們的媒人阿的,所以就去了ECF CAFÉLUNCH SET,價位由HKD42-50,無加一,餐湯,飲品蒜蓉包。




菠蘿汁燒豬扒拼司華力腸,HKD42,一般般,但個司華力腸只得半條,令我有點失望,我勁愛食腸的




乾蔥汁燒豬柳,HKD48,大大份,好味過豬扒,肉質嫩一點。




紐西蘭黑椒西冷牛扒,HKD50,份量好足,可以食不出有牛味整體來說,比我上次去食DINNER時個感覺不一樣一度懷疑自己是否食緊同一間廳




前一晚正在SEARCH哪裡有CITY SUPER,好讓我用掉張HKD CASH COUPON,朋友一約,出了尖沙咀,我和NAN佬就去CITY SUPER閒逛,最後補多HKD60買支細細支梅酒試下,仲未開封,未知這個「第1位」的味道如何。




然後我們KEEPSHOPPING,先去了中港城的OUTLET,在ESPRIT買了兩件衫給NAN佬,一件他LIKE,一件我LIKE,先至HKD158GOOD PRICE!之後我又去了SIXTY EIGHT買了兩件合共HKD96ONE PIECE,爽!




跟住在了元朗,行過阿信屋,發揮鍥而不捨的毅力,終於給我買到這包薯片的物體,HKD8/包,必試,好味到暈,間中肥一次半次都可以接受!




見時間尚早,又見周大福少人,我就閃入去8下有沒有心水PRODUCT。最後,用了HKD2610買了這個金吊咀,背面有健康的祝福。雖然仲未有身孕,買住先都OK的。本來這個BUDGET是打算買給友人的BABY百日宴,只是最後他們沒有請我去,我就私用吧!哈哈!(在睇文的你,有後悔嗎?)




晚餐就去了在元朗的MINT
THAI HOUSE
薄荷葉泰國菜,我們6:15就到了,打算早點食完可以回家睇衝上雲霄哎嘛!哈哈!




所以入去時天都未黑!人影都無,但去到7點就坐滿,去到我閃時,有人在出面等位中。




我每次食泰國菜必叫生蝦刺身,這裡食要成HKD158,得7隻,我第一次食這個價位,實在貴了一點,但個汁好好味,店員仲細心地教我們如何食這個刺身才是最原汁原味。




泰式燒豬脾仔,HKD108,有4大條,啖啖肉,又燒得剛剛好,配以泰色甜酸醬,份外惹味,我最LIKE它下面用了生菜+菠蘿粒做沙律,若果有多點一菠蘿我會更更更鍾意。




馬拉盞通菜,HKD48,味道與我平時食的有點分別,平時是多半是咸,今次卻有點清甜,有點懷疑自己是否食馬拉盞中




咖喱炒蟹,HKD238,咖喱香甜,微辣又滑嘟嘟,隻蟹都幾大隻。NAN佬覺得好味可口,可是我自己覺得隻蟹算不上好新鮮,不過,質量還可以接受,下次再去會試別的,但一定會再食他們的咖喱。




食得咖喱,一定要叫它個FRIEND,就是薄餅,HKD42。一客有4塊,用它來吸了滿滿的咖喱汁後,再放入口,認真一流。




我亦有ORDER
DRINKS
,分別有青檸梳打和咸檸7,我和NAN佬一致覺得味度淡口了一點,下次叫啤酒OR椰青飲應該會更好。




就這樣,我們就過了一日HEA
HEA
的生日,但是一切順利,只是我今日先發現我和NAN佬沒有影合照,唯有自制一張吧!


歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk




















1 則留言:

  1. 身孕...係時候準備,你們應該激戰完等結果。
    原本真的有位,兩圍半人咬三圍東西,但全部都是親戚,真的怕你們悶親才沒有邀請你們;我們要食飯有幾難,份禮物可以保留下次見面時送給善宇...哈哈。
    最後,冼生剪左髮,好似未試過咁短。
    [版主回覆08/28/2013 16:42:12]你SO CHAU過後冇BOAT撘LA~~~
    佢次次都係剪到咁短
    只係你地見佢時又長返~佢已經係個個月去剪咁滯

    回覆刪除