2013年8月12日 星期一

《平得有理,CHEAP得有道》

7月至今,我個個星期都去SHOPPING,買的有平有貴,貴的不展示,因為平先有出文的理由,CHEAP先有購買的道理。我本來只是入去買蘆薈雪梨飲,怎料他正在開店中,我只好先在商場內逛逛,結果又不小心敗了兩條裙,合共HKD100
HKD50,我見我衣櫃沒有這類衣物,又見平平地,可以給自己一試的借口。雖然算不想著得我超好看,但都不賴吧!
然後到這件平平無奇的桃紅色ONE PIECE,都是HKD50,見到就覺得會著得好看,單穿會有點HEA
但配上COLOR EIGHTEENBELT(開倉價HKD10有找),加NINE WEST的涼鞋(又是開倉HKD150),即時令我成個人SHARP了,SLIM了勁多。
當然都要靠同事幫我影相,先至有靚靚的效果,要是我不唱通街,會有人知我TOTAL LOOK不用HKD250?正在計劃去集齊同色中
歡迎留言或emailcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言